Hjemsendelse

Ved indmeldelse i SFO udfyldes et kartotekskort om kontaktpersoner m.m. og en aftaleseddel. På aftalesedlen kan man ønske sine børn hjemsendt på bestemte tidspunkter: 16.00 eller 16.45. Man kan ønske afsendelse til bestemte aktiviteter (bla. Skolebus og sport).

• Man kan på aftalesedlen lave faste aftaler om børn/forældre, det pågældende barn må hentes af / gå hjem med, hvilket er med til at mindske arbejdet med at ringe til legekammerater.

• Der er indført telefontider, hvor hjemsenderen har telefonen og tager imod beskeder. Om morgenen 6.30 – 7.50 og eftermiddag kl. 14-16.45. SFO telefonen er dog åben hele dagen for vigtige beskeder.

• Inden kl. 14.00 krydses børnene ind elektronisk via EasyKom. Det er derfor vigtigt at sende en besked via Easykom / eller give børnene sedler med, hvis der er specielle beskeder.